onsdag 9 mars 2016

ÄNTLIGEN MATTA UNDER MATSALSBORDET





Vår matsalsdel som jag visat upp tidigare här i bloggen, är så nöjd över att vi valde att rita till en matsalsdel och med stora fönster får man känslan av att sitta på en  inglasad veranda och äta....



Hej onsdag!


Idag var förskola, fritids och skola stängt så jag har spenderat dagen med skrottarna. 
Blev en sväng till Rusta för kolla in deras utbud på mattor. Har länge letat efter den perfekta mattan att ha under matsalsbordet, för lite mjukare inramning av matsalsdelen.
Rusta hade mycket fint i sitt utbud, men tillslut blev det alltså denna i svartvit och jag är supernöjd! Letar ni efter fina mattor, men inte vill gräva alltför djupt i plånboken så är mitt tips att kolla Rustas utbud.
Mycket av inredningen här hemma går ju som bekant i svart/vitt och ek. 
För att det inte ska bli för mycket av det goda, brukar jag "mjuka upp" med en helt annan färg i olika textilier,  för tillfället är det grönt.

Nu ska jag inte bli alltför långrandig, tänkte avrunda med ett avsnitt av Game of Thrones innan läggdags.

KRAM


Inga kommentarer: