fredag 11 mars 2016

MYSIG TORSDAGSKVÄLL





Så här såg det ut på vårt soffbord igårkväll.... Den runda lyktan kommer från Zelected by houze, och ger ett fantastiskt stämningsfult ljus!



Hej fredagskväll!


Kikar in till er en snabbis medans de äldsta skrottarna kollar på Wild kids. Minstingen är lagd sedan en kvart tillbaka. 
Ikväll är jag gräsänka då mannen är ute med arbetskollegor i stora staden. Mätta i magarna efter hämtpizza och kebab, ytterat sällan vi äter sådan mat här hemma. Som ni kanske förstår, föredrar jag hemlagad mat alla gånger, men ibland är det skönt att få vara lite lat.

Igår hade vi myskväll,  en kall öl till mannen och ett glas rött till mig och lite rofruktschips på det, mumsigt värre. Passade på att kika på  ytterligare ett avsnitt från Game of thrones- boxen, den är grymt spännande!

Nu ska jag natta prins K och efter att stora A lagt sig blir det soffan och en god bok eller tv för min del!

På återseende!

KRAM




Inga kommentarer: